maandag 26 mei 2014

Photos de la Vie #week 21


Deze week stond sporten hoog aan mijn lijstje. Ik stond alweer een aantal maanden stil en was toe aan een nieuwe uitdaging. Gelukkig heb ik een geweldige bestie die er precies zo over dacht. We vonden beide dat het tijd werd om eens goed te trainen. We willen namelijk een zonnige-ik-hou-van-mijn-lijf-in-bikini zomer. Naast het sporten ging ik naar school, dronk ik heel veel wijn in het zonnetje in de tuin en schrok ik me de pletter van alles wat ik aankomende vijf weken nog moet doen. Waarom moet het ook zulk lekker weer zijn als er zoveel moet gebeuren. Niet eerlijk!

MA: Samen een abonnement genomen op het buitenbad. Nu is het doel om elke week twee ochtenden een uur te zwemmen. Deze week is dat helemaal gelukt! Pluim voor ons Nok!

MA: Naast een sportief ochtendje ook nog heerlijk een stuk wezen wandelen met de hond in het bos. Deze zwanen waren ook aan het genieten van het mooie weer.

DI: Begonnen aan de training voor de 10km. Ik wil graag rond oktober mee doen aan mijn eerste race. Dan vind ik van mezelf dat ik de 10 moet kunnen lopen.

DI: Dit boek stond al een tijdje op mijn verlanglijstje dus besloot ik mijzelf eens goed te verwennen. Met de smoes dat ik drie maanden gestopt ben met roken en het geld dus aan leuke dingen kan uitgeven.

WO: Hallo meneer slak

DO: Mijn agenda is zowaar ontploft van alle dingen die ik niet moet vergeten, nog moet doen, niet moet doen en ga zo maar door. Stress....

DO: ... dus trakteerde ik mezelf op een lekkere Sauvignon Blanc in de achtertuin om even bij te komen van al die taken die ik nog moest doen.

VRIJ: 's Middags ging ik heerlijk uit eten bij Shabu Shabu in Amersfoort. GEK op sushi!

VRIJ: De rozenstruik in de tuin doet het super goed. Er is geen leukere manier om je kamer op te fleuren als bloemen uit eigen tuin.
ZA: Deed ik training twee van de 10K.

ZO: Aan het eind van de middag kwam de hele familie inclusief mijn oudtante en oudoom uit Canada op bezoek om te genieten van lekker eten en lekker drinken. 

Q: Hebben jullie ook de sportkriebels of ben ik de enige?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...